مقالات

بهترین گل برای هدیه روز پدر

در هنگام انتخاب هدیه روز پدر باید به چه مواردی دقت کنید؟

همه ما علاقه زیادی به پدرمان داریم و او را به عنوان یک الگو و قهرمان در زندگیمان در نظر می‌گیریم. همچنین همگی تمایل داریم که در موقعیت‌ها و مناسبت‌های خاص بتوانیم پدرمان را خوشحال و شگفت‌زده کنیم. با این وجود ایده‌های زیادی برای هدیه روز پدر وجود ندارد. در این مقاله با گل‌بیار همراه شوید تا چند ایده برای خرید هدیه و بهترین گل برای هدیه روز پدر را با هم بررسی کنیم.

شاید شما هم شنیده باشید که اکثر افراد زمانی که به هدیه روز پدر فکر می‌کنند، چیزی جز جوراب به خاطرشان نمی‌آید. اما این تصور درست نیست! هدایای دیگری هم وجود دارند، که بیشتر در شان مقام پدر هستند. به علاوه ممکن است پدرمان به یک وسیله خاصی احتیاج داشته باشد، پس تهیه‌ی همان وسیله موردنیازش، می‌تواند یک هدیه‌ی جالب و دوست‌داشتنی برای او باشد. به طور مثال از بهترین کادوهای روز پدر می‌توان به هدایایی مانند پوشاک، کمربند، کروات، لوازم الکترونیکی، لوازم سلامتی، کفش، کتاب و گل و گیاه اشاره کرد.

همانطور که می‌دانید اغلب ما در رابطه با پدرمان یک اصل اساسی و مهم را فراموش می‌کنیم و آن، به زبان آوردن سخنان محبت آمیز و ابراز علاقه با اهدای کادوهایی مانند یک شاخه گل یا چیز‌های ساده است. بهترین پیشنهادی که ما در گل‌بیار برایتان داریم، آن است که اگر از توانایی مالی خوبی برخوردارید، برای روز پدر یک هدیه عادی و یک دسته گل زیبا به او بدهید. در صورتی که توانایی مالی شما کمتر است، می‌توانید یک دسته گل یا حتی یک شاخه گل زیبا برایش تهیه کنید.

قیل از خرید هدیه با پدرتان صحبت کرده و از نیازهایش آگاه و مطلع شوید. 

بودجه‌ی خود را تعیین کنید و با توجه به آن، بهترین هدیه ممکن را بخرید.

به علایق پدرتان توجه کنید و بدانید که او به چه چیزهایی علاقمند است. به طور مثال می‌توانید بفهمید که او به کتاب و کتابخوانی علاقمند است یا به ورزش.

اگر پدرتان سن بالایی دارد، می‌توانید برایش کالاهای مربوط به سلامتی مثل فشارسنج یا دستگاه کنترل قند خون بخرید. همچنین اگر به سبک پوشش خاصی علاقه دارد، لباس‌های مطابق مد روز، کلاه و کیف و کفش برای هدیه گزینه‌های بهتری هستند.

با این وجود هر هدیه‌ای هم که بگیرید، شاید ارزش مالی زیادی داشته باشد، ولی ممکن است ارزش معنوی‌اش کمتر باشد. در نتیجه برای اینکه به هدایایی که انتخاب کرده‌اید، ارزش معنوی هم اضافه کنید و پدرتان را خوشحال کنید، بهتر است یک دسته گل زیبا هم در کنار هدایای دیگر برایش تهیه کنید تا لبخند رضایت را روی چهره‌اش ببینید. از آنجایی که پدرها در مواقع خیلی کمی گل هدیه می‌گیرند، ممکن است برایشان خیلی خوشحال کننده باشد که یک هدیه متفاوت و خاص از فرزندانشان دریافت کنند. برای مشاوره و خرید انواع گل و طراحی دسته گل‌های خاص برای روز پدر با گل‌بیار از طریق شماره 88321382 ۰۲۱ تماس حاصل کنید.

بهترین گل‌ها برای هدیه روز پدر کدامند؟

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد، پدران الگوی محکم و قوی در زندگی ما هستند. آن‌ها همیشه حامی و محافظ فرزندانشان هستند. به همین دلیل هم شاید جنبه‌های لطیف شخصیت‌شان را کمتر دیده باشیم! اما شما می‌توانید، با تهیه یک دسته گل به عنوان هدیه، این جنبه از روح و شخصیت پدرتان را هم ببینید. به طور کلی برای خرید گل هدیه، دو انتخاب برایتان وجود دارد، می‌توانید یک دسته گل از گل‌های یک شکل انتخاب کنید، که انتخاب خوبی و ساده‌ای خواهد بود. همچنین می‌توانید سبد گل‌های طراحی شده را بخرید، که هزینه بالاتری دارند ولی جلوه ظاهری‌شان هم بیشتر است .

  • رز:

همانطور که همه می‌دانید رز قرمز نماد عشق و علاقه زیاد به افراد دیگر است. برای همین انتخاب گل رز برای هدیه روز پدر یک گزینه هوشمندانه به حساب می‌آید. البته گل رز فقط به رنگ سرخ نیست و رنگ‌های دیگری هم دارد. شما می‌توانید رنگ‌های دیگری را که پدرتان به آن‌ها علاقه دارد تهیه کنید. مثلا رز آبی، صورتی و … . اما توصیه می‌کنیم که سعی کنید از گل‌هایی با رنگ شادتر استفاده  کنید و همچنین از انتخاب گل‌هایی به رنگ سیاه یا زرد پرهیز نمایید. زیرا این رنگ‌ها نماد غم و نفرت هستند.

یکی دیگر از بهترین ویژگی‌های گل رز این است که در صورت مراقبت اصولی و درست، مدت زیادی سالم و سرحال باقی می‌ماند. در نتیجه برای چندین روز می‌تواند منزل شما یا پدرتان را زیبا و خوشبو کند. این هدیه با ارزش، میزان عشق و علاقه قلبی بین شما و پدرتان را به خوبی نمایان می‌کند.

اگر انتخابتان دسته گل رز قرمز یکدست است، بهتر است برای تزئین آن از روبان کنفی و برگ‌های پهن با رنگ سبز تیره استفاده کنید.

بهترین گل ها

  • زنبق :

گل زنبق یک نوع گل شیپور مانند است، که رنگ سفید آن طرفداران بیشتری دارد. زنبق سفید نماد احترام و عشق و علاقه خالصانه است. به همین دلیل فکر خوبی است، اگر این هدیه را برای پدرتان تهیه کنید. با گل زنبق به او نشان می‌دهید که چقدر برای شما محترم و عزیز است. زنبق گلی است که از نظر ظاهری، شبیه گل‌های لوکس و گران‌قیمت به نظر می‌رسد. به همین دلیل از نظر بصری جلوه خوبی برای هدیه دادن دارد.

گل زنبق شکل و ظاهر زیبا و جذابی دارد. ظاهر چشمگیر این گل زیبا، آن را به یک گل مناسب برای هدیه تبدیل می‌کند. زنبق هم مانند سایر گل‌ها، رنگ‌های متنوعی دارد. البته پیشنهاد ما انتخاب ترکیب زنبق با گل‌های متفاوت در دسته گلی است. این دسته گل رسمی و خاص هدیه شما را لوکس‌تر و تجملاتی‌تر نشان خواهد داد. اگر انتخاب شما دسته گلی از  گل‌های زنبق است، می‌توانید آن را با استفاده از برگ‌های پهن یا باریک و روبان‌های ساتن رنگی تزئین کنید. این هدیه ارزش مادی و معنوی زیادی دارد و می‌تواند باعث شادی پدرتان شود.

  • ارکیده: 

اگر که بودجه شما محدودیتی ندارد و می توانید هر چقدر که دوست دارید هزینه کنید، ارکیده بهترین انتخاب به نظر می‌رسد. ارکیده گلی اشرافی است که ارزش مادی و معنوی بسیار زیادی دارد. جالب است بدانید که معمولا آن را به صورت گلدان می‌فروشند. در واقع برای تهیه دسته گل، از ارکیده استفاده نمی‌شود. خرید یک گلدان ارکیده برای روز پدر انتخاب خیلی خوبی خواهد بود. به خصوص اگر پدرتان به مراقبت از گیاهان علاقه داشته باشد، احتمالا مراقبت از ارکیده هم برایش تجربه لذت‌بخشی خواهد بود. 

جالب است بدانید گل ارکیده هر سال فقط یک‌بار جوانه می‌زند. این گلدان بسیار حساس است و به مراقبت ویژه دارد. در صورت مراقبت نادرست از ارکیده، این گل خیلی سریع از بین می‌رود. این گل نماد احترام و ارتباط عمیق با دیگران است.

پیشنهادی متفاوت اما جالب برای هدیه روز پدر!

یکی ازمتفاوت‌ترین و خاص‌ترین گل‌های که می‌توانید به هر مناسبتی و به هر شخصی، بدون توجه به جنسیت یا سنش اهدا کنید، گل آفتابگردان است.

گل آفتابگردان به دلیل رنگ و شکلی که دارد، نه خیلی لطیف است که فقط برای خانم‌ها مناسب باشد و نه حالت مردانه دارد. آفتابگردان گلی است بدون برچسب‌های سنی و جنسیتی. به همین دلیل هم هدیه مناسبی برای همگان است. 

گل آفتابگردان از نظر اندازه بزرگ بوده و حتی سه شاخه از این گل برای ساختن یک دسته گل زیبا، کافی است. آفتابگردان به تنهایی هم زیباست و احتیاجی نیست که آن را در کنار گل‌های دیگر قرار دهید تا ظاهر بهتری داشته باشد. در نتیجه از نظر هزینه مناسب‌تر است. همچنین شخصی که این گل را دریافت می‌کند به دلیل دیدن رنگ زرد، شاداب می‌شود و لذت خواهد برد. گل آفتابگردان مدت خیلی زیادی سالم باقی می‌ماند و به مراقبت خاصی نیاز ندارد. در نتیجه انتخابی عالی برای هدیه است.

نتیجه گیری

روز پدر، موقعیت ویژه‌ای برای نشان دادن میزان عشق و علاقه و احترام قلبی ما به پدرمان است. خریدن یک دسته گل ممکن است که هزینه چندانی برایمان نداشته باشد، ولی احتمالا برای پدرها معنی زیادی خواهد داشت و با همین هدیه کوچک هم متوجه میزان علاقه و احترام فرزندانش می‌شود. 

فراموش نکنید که حتما در کنار دسته گل یا سبد گلی که می‌خرید، یک کارت یادگاری هم قرار بدهید. روی این کارت با دست‌خط خودتان روز پدر را تبریک گفته و تاریخ را ثبت کنید تا به خاطره‌ای ماندگار تبدیل شود. تمام  پیشنهادات مطرح شده در این مقاله، برای آن است که شما به جای هدایای تکراری و خسته‌کننده ، به سراغ ایده‌های جدید بروید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا